Systemy rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu

Domeną rozwiniętych gospodarek jest to, że funkcjonujące w nich zakłady pracy są wysoko rozwinięte pod względem technologicznym i wprowadzają automatyzację wszędzie tam, gdzie jest to możliwe. Miernik czasu pracy jest przykładem na to, jak można zoptymalizować zarządzanie zasobami ludzkimi i ograniczyć koszty z tym związane za pomocą użycia relatywnie taniej elektroniki. Systemy do kontroli czasu pracy można z powodzeniem zastosować w każdym rodzaju zakładzie, takim jak fabryka, obiekt handlowy lub obiekt logistyczny. Zestawy do mierzenia czasu pracy składają się z wielu elementów, takich jak:

  • kontroler dostępu,
  • specjalistyczna obudowa,
  • akumulator,
  • czytniki zbliżeniowe,
  • karty zbliżeniowe.

Centralnym elementem całego systemu kontroli czasu pracy jest kontroler dostępu. Pozwala on na zsynchronizowanie go z kartami zbliżeniowymi, które dostarczane są w formie standardowych transponderów pasywnych. Używa się wraz z dedykowanymi czytnikami zbliżeniowymi, które odnotowują szczegółowo czas pracy poszczególnych pracowników, a także inne parametry według ustawień. Mogą to być takie dane, jak na przykład to, o której godzinie dokładnie dana osoba zameldowała się w pracy. Wszystkie dane są archiwizowane i dostępne do wglądu. W ofercie naszego sklepu znajdują się kompleksowe zestawy umożliwiające skonfigurowanie systemu kontroli czasu pracy.

Podstawowe parametry mierników czasu pracy

Na rynku dostępne są mierniki czasu pracy w różnych wersjach. W naszej ofercie znajdują się kompleksowe zestawy pochodzące od renomowanych dostawców, a także wszystkie dodatkowe akcesoria, które pozwalają na swobodne konfigurowanie zestawu w zależności od potrzeb konkretnego zakładu. Ze względu na dużą elastyczność, jaką daje zastosowanie tego rodzaju elektroniki, jest to sprzęt, który można z powodzeniem zastosować zarówno w niewielkich zakładach pracy zatrudniających kilkanaście lub kilkadziesiąt osób, jak również w dużych fabrykach, w których zatrudnienie sięga kilku tysięcy pracowników. Przeciętny miernik czasu pracy jest w stanie obsługiwać i archiwizować dane pochodzące nawet z kilku tysięcy indywidualnych transponderów. Wszystkie dane są archiwizowane na dyskach twardych lub kartach pamięci.

Jak działa miernik czasu pracy?

Moduły w kontrolerach czasu pracy umożliwiają na wybranie kalendarza adekwatnego do konkretnej szerokości geograficznej, a także wprowadzania zaawansowanych ustawień dotyczących harmonogramu pracy. Wykorzystując odpowiedni sprzęt do systemu kontroli czasu pracy, można więc zsynchronizować go nawet na obiektach, na których schemat pracy jest bardzo skomplikowany na przykład pod kątem zmiennych godzin pracy. Ponadto obsługa takich systemów jest bardzo prosta, gdyż wszystko może odbywać się za pomocą specjalnego oprogramowania. Dzieje się tak za sprawą tego, że kontrolery dostępu można podłączyć do sieci LAN/WLAN, która umożliwia kontrolowanie mierników w czasie rzeczywistym.
  1. Autonomiczny zestaw kontroli dostępu dla jednego wejścia z czytnikiem VIDOS ZS42
    (Nr katalogowy: 15754)

    • Gwarancja: 36 miesięcy
    Netto Brutto
    260,15 zł 319,99 zł
    Brak w magazynie
  2. PATROL II REJESTRATOR PRACY WARTOWNIKÓW ROGER
    (Nr katalogowy: 1648)

    Netto Brutto
    695,93 zł 855,99 zł
    kilka szt.
  3. Zestaw kontroli dostępu ROGER - 1 przejście obustronnie kontrolowane
    (Nr katalogowy: ROG1)

    • Produkt na zamówienie. Dostępny 4 dni od zamówienia
    • Gwarancja: 24 miesiące
    Netto Brutto
    1 492,68 zł 1 836,00 zł
  4. SYSTEM REJESTRACJI CZASU PRACY ROGER DO 25 PRACOWNIKÓW
    (Nr katalogowy: 3485B)

      System RCP
    • Produkt na zamówienie. Dostępny na telefon, prosimy o kontakt
    • Gwarancja: 24 miesiące
    Netto Brutto
    1 727,64 zł 2 125,00 zł
    Brak w magazynie